George esete a mankókkal
2017. szeptember 20. írta: Kata Vank

George esete a mankókkal

Egy sérülésnek köszönhetően, arra gondoltam, a mankóval járás nehézségei pillanatok alatt leküzdhetőek. Persze, csak, ha nincs a háznál George. Nálunk van egy.

 18422296_1533385310014680_8917830111769768090_o_1.jpg

George időközben 20 kg.-os kutyafiúvá cseperedett, akit imád mindenki, és aki mindenkit imád.

Sokszor tanúja vagyok, ahogyan a ház előtt elhaladó gyalogosok köszönnek neki:"Szia George!" George már hozzátartozik az utcaképhez, bár a kerítésen igazítani kellett, mert fejét kidugva, volt, aki azért annyira nem örült neki.

Tehát gondoltam kipróbálom a mankóval járást. Magabiztosan tettem meg lépéseimet, amikor is George hátulról elsodort, kirántva mindkét lábam, és mankóm.

Ennek eredménye, hogy a kőbe bevertem a fejem, az egyik mankó orron vágott, a másik a homlokom közepén landolt, és ha azt gondolná bárki, hogy ezt nem lehet fokozni... nekem sikerült.

George a következő körben rám borította a széket, és, mint aki jól végezte a dolgát, rám ült, és boldogan csóválta a farkát! 

Ennyi... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakgeorge.blog.hu/api/trackback/id/tr7212881508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása